14/7/10

EINES PSICOPEDAGÒGIQUES



Enllaços de documents i pàgines amb recursos, criteris d'adaptació de material per diversos trastorns, seqüènciació de continguts... elaborats per diversos EAPs.

is per l'adaptació de materials

Document Autors/es. EAP Descripció
Informàtica i deficiència visual
Una pàgina de recursos informàtics per a l'alumne amb deficiència visual, programari, adaptacions, maquinari adequat.
Modificacions i adaptacions del currículum Subdirecció General Formació Permanent i Recursos Pedagògics
Resum del què són les modificacions curriculars EAP de Terrassa
Orientacions per l'adaptació a secundària EAP de Terrassa. M. José Montón Criteris per poder elaborar les adaptacions a Secundària
Les adaptacions. Resposta a les necessitats del nostre alumnat EAP l'Hospitalet. Sector B
Criteris per l'adaptació de materials curriculars

EAP de Terrassa

Criteris i propostes pràctiques per adaptar els materials.
Proposta sobre criteris sobre la concreció de les adaptacions curriculars EAP del Garraf




Criteris per l'adaptació de les àrees


Document Autors/es. EAP Descripció
Continguts bàsics seleccionats de l'àrea de castellà per a l'adaptació EAP de Terrassa. M. J. Montón
Continguts bàsics seleccionats de l'àrea de Matemàtiques per a l'adaptació EAP de Terrassa. M. J. Montón
Relació de competències bàsiques Ester Castejón Relació de competències bàsiques classificades per àmbits
Educació física per a cecs i deficients visuals EAP per a Deficients visuals
Objectius prioritaris a aconseguir al final de l'etapa Primària EAP de Nou Barris
Sequenciació de continguts mínims de les àrees de matemàtiques, Llengua i coneixement del medi natural i social MEE de Masnou

Orientacions. Alumnes amb nee


Document Autors/es. EAP Descripció
Atenció educativa per alumnat amb NEE associades a trastorns de la personalitat i la conducta Adela Gallardo García
Un alumne amb síndrome de down a l'escola

EAP de Terrassa. T Julià

Algunes idees sobre el que significa un infant amb síndrome de down al centre de primària
Alumnes excepcionalment dotats EAP de Terrassa T. Julià Resum del document del Departament d'Ensenyament per donar las centre.
Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat EAP de Terrassa. M. Massip Petits criteris de què significa manca d'atenció, hiperactivitat i impulsivitat
Criteris i orientacions per treballar el TDAH amb el centre EAP de Badia del Vallès
Impulsivitat-reflexivitat EAP de Terrassa. T. Surdé Definició i pautes per l'alumnat amb impulsivitat
Trastorn per dèficit d'atenció EAP del Ripollès Característiques, tractament i orientacions
Document sobre el TDAH EAP del Garraf
Document sobre trastorn de conducta Reunió especialistes d'EE del Garraf. 2000/2001
Objectius i formes d'intervenció en la conducta EAP de Badia del Vallès
Tècniques per afavorir els comportaments desitjats EAP de Badia del Vallès
Perfil d'alumnes amb nee EAP de Terrassa. M.J. Montón Definició de quins alumnes reben suport als centres
Orientacions del treball a classe amb un alumne de baixa visió EAP de Terrassa
Consells pràctics per facilitar la integració d'alumnes amb deficiència auditiva EAP de Terrassa
Projecte educatiu per a nens i nenes amb malalties de llarga durada Àgnes Àvila Treball extens fruit d'una llicència

No hay comentarios:

Publicar un comentario